MÜÜGITINGIMUSED

Müüja andmed:

Biofarmaatsia OÜ
Tööstuse tn 47a-28 Põhja-Tallinna linnaosa, Tallinn Harju maakond 10416
Registrikood 12787873
KMKR nr: EE101871280
estonia@labo-baltic.eu
+372 5870 0677

1. Üldsätted

1.1. Tooteid saab e-kaupluses labo.ee Ostja osta registreerudes selles e-kaupluses – sisestades registreerimisel palutud andmed;
1.2. Ostja peab toodete tellimisel esitama Müüjale tellimuse täitmiseks vajalikud Ostja isikuandmed: eesnime, perekonnanimi, toodete kohaletoimetamise aadressi, telefoninumbri ja e-posti aadressi.
1.3. Nõustudes nende eeskirjadega, nõustub Ostja sellega, et punktis 2.2 esitatud Ostja isikuandmeid töödeldakse toodete ja teenuste ostu-müügilepingute täitmise eesmärgil e-kaupluses, Müüja tegevuse analüüsiks (Google Analytics) ja otseturunduse eesmärgil. 
1.4. “Isikuandmete” alla kuulub ka Biofarmaatsia OÜ poolt kogutav teave – kodulehe külastused, erinevad sotsiaalmeedia kanalid ja meie poolt pakutavate teenuste kasutamine.
1.5. Otseturunduse sisu võidakse klientidele saata e-posti ja SMS sõnumitega ainult sel juhul, kui eelnevalt on saadud kliendi nõusolek. 
1.6. Ostja esitatud kontaktandmed, samuti ka ostude ajalugu võib kasutada automaatseks pakkumiste või allahindluste esitamiseks, kui Ostja ei olnud sellele vastu. Ostjal on õigus igal ajal loobuda selliste teadete saamisest, kirjutades aadressile estonia@labo-baltic.eu.
1.7. Ostjal on õigus nõuda tema isikuandmete töötlemise piiramist, kui selleks on alus.
1.8. Ostja, kes on registreerunud e-kaupluses ja on tellinud kaupu, kohustub hoidma ja mitte avalikustama sisselogimise andmeid kolmandatele isikutele.
1.9. Kasutades Biofarmaatsia OÜ-le kuuluvat veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega ja isikuandmete töötlemise tingimustega, mis on kirjeldatud meie Eeskirjades.
1.10. Müüja turunduskanalitest (sh koduleht, sotsiaalmeedia) kogume andmeid kanalite toime ja kasutusotstarbekuse kohta. Lisaks kogume võimalusel andmeid, et tõsta enda kliendisuhtluse taset, mõistes paremini klientide tegelikke huve ja eesmärke ning pakkuda kvaliteetsemat teenust, täpsemat informatsiooni ja tagada (täiustada) Müüja kodulehe funktsionaalsuse kasutajasõbralikkus. 

2. Poolte õigused ja kohustused

2.1. Ostjal on õigus osta kaupu e-kauplusest labo.ee, juhindudes käesolevates Eeskirjades ja selle e-kaupluse infoosas sätestatud korrast.
2.2. Kui muutuvad Ostja registreerimisvormil esitatud andmed, on Ostja kohustatud viivitamata need uuendama.
2.3. Ostja kohustub mitte andma edasi kolmandatele isikutele oma sisselogimise andmeid. Kui Ostja kaotab sisselogimise andmed, on ta kohustatud viivitamata teavitama sellest Müüjat e-posti aadressil estonia@labo-baltic.eu.
2.4. Ostja, kes kasutab e-kauplust labo.ee, nõustub nende ostu-müügieeskirjadega ja kohustub neid järgima ja mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusakte.

3. Müüja õigused ja kohustused

3.1. Müüja kohustub võimaldama Ostjal nõuetekohaselt kasutama e-kaupluse labo.ee pakutavaid teenuseid.
3.2. Müüjal on õigus viivitamata ja hoiatuseta piirata või peatada Ostja võimalust kasutada e-kauplust või erandjuhul kustutada Ostja registreeringu kontol, kui Ostja üritab kahjustada Müüja e-kaupluse labo.ee töö stabiilsust, ohutust või rikub oma kohustusi.
3.3. Müüja kohustub austama Ostja õigust privaatsusele seoses Ostjale kuuluva isikliku teabega, mis on esitatud e-kaupluse labo.ee registreerimisvormis.
3.4. Müüja kohustub toimetama kohale Ostja tellitud kaubad Ostja valitud kättesaamispunkti.

4. Kauba tellimine, hinnad, tasumise kord ja makseviisid

4.1. Veebilehel müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
4.2. Teave toote kohta on esitatud veebilehel vahetult toote juures.
4.3. Kaupade hinnad e-kaupluses labo.ee ja koostatud tellimuses on esitatud eurodes koos käibemaksuga.
4.4. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Maksa hiljem lahendused: Liisi ID

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

4.5. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
4.6. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
4.7.Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

5. Kauba kohaletoimetamine

5.1. Ostja kohustub tellimuse esitamisel sisestama aadressiks täpse asukoha. Pakk saadetakse tellimusse kirjutatud aadressile lähimasse Itella Smartposti pakiautomaati. Kui Ostja süül nimetati vale aadress ja saadetis tagastatakse Müüjale, uuesti saadetakse saadetis välja sel juhul, kui Ostja on ise katnud saatmiskulud.
5.2. Ostja kohustub tooted vastu võtma ise. Ostjal ei ole õigust esitada Müüjale pretensioone toodete kohaletoimetamise tõttu valele isikule.
5.3. Kõigil juhtudel vabastatakse Müüja vastutusest toodete tarnetingimuste rikkumise eest, kui tooteid Ostjale ei tarnita või tuuakse kohale valel ajal Ostja süül või Müüjast mitte sõltuvatel asjaoludel.
5.4. Ostja on kohustatud kõigil juhtudel viivitamata teavitama Müüjat, kui saadetis esitatakse kortsus või muul moel kahjustatud pakendis, kui saadetises on tooteid, mida ei tellitud, või kui nende kogus ei ole õige, kui toodete komplekt on puudulik.
5.5. Ostja, kes on märganud kohaletoimetamise ajal pakendi kahjustusi, on kohustatud sisestama märkuse kulleri esitatud saatedokumentidesse või koostama eraldiseisva akti seoses nende kahjustustega. Kui need toimingud jäävad tegemata, vabastatakse Müüja vastutusest Ostja ees, mis on seotud pakendi kahjustustega.

5.6. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

5.7. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost

5.8. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kauba kohaletoimetamine on TASUTA üle 50 Eur

5.9. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

6. Taganemisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
6.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
6.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus:
Tellimuse number, Nimi, Tagastatav toode/tooted, Tagastamise põhjus, ning saata see e-posti aadressile: estonia@labo-baltic.eu hiljemalt 14 tööpäeva jooksul kauba kättesaamisest.

6.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
6.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
6.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
6.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
6.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Ostja ja Müüja vastutus

7.1. Ostja vastutab täielikult Ostja esitatavate isikudokumentide õigsuse eest. Kui Ostja ei esita täpseid isikuandmeid registreerimisvormis, Müüja ei vastuta sellega seotud probleemide eest ja saab õiguse nõuda Ostjalt otseste kulude hüvitamist.
7.2. Ostja vastutab tegude eest, mis pannakse toime kasutades seda e-kauplust.
7.3. Registreerunud Ostja vastutab oma sisselogimise andmete üleandmise kolmandatele isikutele eest. Kui e-kaupluse osutatavaid teenuseid kasutab kolmas isik, kes logib e-kauplusesse sisse Ostja sisselogimise andmetega, peab Müüja seda isikut Ostjaks.
7.4. Müüja vabastatakse igasugusest vastutusest neil juhtudel, kui kahjud tekivad sellest, et Ostja, võtmata arvesse Müüja soovitusi ja Ostja kohustusi, ei tutvunud käesolevate Eeskirjadega, kuigi selline võimalus tal oli.
7.5. Kui on tekitatud kahju, süüdiolev Osapool hüvitab teisele Osapoolele otsesed kahjud.

8. Üldteave

8.1. Müüja võib oma äranägemise järgi avaldada e-kaupluses labo.ee erinevaid kampaaniaid.
8.2. Müüjal on õigus ühepoolselt, ettehoiatamata, muuta kampaania tingimusi, samuti nad ka tühistada. Ükskõik milline kampaania tingimuste ja korra muudatus või tühistamine kehtib selle tegemise hetkest.
8.3. Müüja edastab kõik teated Ostja registreerimisvormis nimetatud sidevahendite kaudu.
8.4. Ostja esitab kõik teated ja küsimused Müüja e-kaupluse osas labo.ee  „Kontaktid“ nimetatud telefonidel ja e-posti aadressil.
8.5. Müüja ei vastuta selle eest, kui Ostja ei saa kätte infoteateid seoses internetiside, e-posti teenuste osutajate võrkude häiretega.

9. Tehnilised andmed

9.1. Veebisaidi haldamisel ja labo.ee serveri töö käigus võime kasutada külastajaarvutite IP-aadresse. Võime kasutada küpsised (inglise keeles cookies) ja salvestada labo.ee veebilehe külastamise ajalooandmeid.

10. Andmekaitse

10.1. Biofarmaatsia OÜ püüab teha kõik võimaliku, et kaitsta labo.ee külastajate andmeid. Meie poolt kogutavate ja töödeldavate isikuandmete kaitseks on paigaldatud kaitsemeetmed. 
10.2. Tagame andmetele juurdepääsu lähtudes üksnes kehtivatest õigusaktidest.

11. Vaidluste lahendamine

11.1. Kui Ostjal on labo.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile: estonia@labo-baltic.eu.